【情人節】單身女上司放工後Call會 網民︰約佢去海皇粥店

【情人節】單身女上司放工後Call會 網民︰約佢去海皇粥店

情人節「街裡愛人一對對」,叫單身人士情何以堪?想必不少公司樓下都會企滿等男或女朋友放工去慶祝的另一半,不過最近就有網民於討論區發文抱怨,指單身女上司竟然於情人節這個「大日子」,要求於放工後Call開會……

上司要求無理?
事主的女上司因為情人節當日要外出開會,所以於Office Hour內無法返回辦公室,但會於放工前趕回公司,與下屬討論未來計劃及順道完成Appraisal。一眾同事知道後向上司詢問可否後日再開會,上司即「黑面」道:「咁2月份糧我4月先出畀你囉!」估計令不少同事都要「放另一半飛機」。

不少網民都認為女上司刻薄,又指改期開會不犯法,但遲出糧就肯定犯法,更戲謔不如叫公司男同事向女上司展開追求,做「公司救世主」;亦有網民提議事主相約女上司到海皇粥店吃情人節特別推出的「單身套餐」;其他網民則指做得打工仔就「預咗」:「人地畀得起錢,你又唔係咩大官,實要受喎。」

網民反應
網民A:「直接話聽晚唔得閒,要開就後日先。打工唔代表要一日24小時就佢架?夜晚有安排點解要遷就佢?」

網民B:「永遠女人先最難為女人,如果係單身男上司,唔會今日死都要開會。」

網民C:「很多上了年紀的成年人根本不會當情人節是甚麼大日子!睇戲太多了小朋友!」

網民D:「只可以硬食……除非辭職。」

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow