升職加薪赴越南開荒 港男:我已婚有小朋友點算好?

升職加薪赴越南開荒 港男:我已婚有小朋友點算好?

【晴報專訊】家庭與事業,應該如何取捨?為升職而放棄家庭,真的值得嗎?有男網民近日在網上討論區「連登」發貼,指公司打算在越南開分公司,有意派他到河內做開荒牛,並承諾升職、加薪、包食宿等,但條件是跟公司簽5年死約。由於他已婚並育有兩名分別4歲及10個月大的女兒,今次決定影響重大,故希望網民能提供意見。對此,網民反應兩極,有人認為樓主應把握機會,亦有人認為為了家庭應要放棄。

樓主在貼文中表示,公司欲擴展業務,「打算係越南開分公司,叫我去做supervisor......條件的確唔錯,但我已婚有小朋友,點算好」;而自己現時月薪,「計埋bouns應該都有4-50k」。經他進一步問清楚公司後,得出以下條件:「初步package大致係咁:60k(話咩base同而家一樣,其餘會當allowance出,話可以減少d稅(有無師兄知道係咪真係可以),不過未confirm);包食宿(包埋家人)、醫療 (只限我)、保險(只限我)、要簽5年死約(期間唔可以離職,如離職要賠公司,點賠法未定)、每月包一次機票來回。」

對此,一眾網民反應兩極,有人認為樓主應要把握機會,「有機會搵到多啲錢當然去搵,機會唔會等人」、「增資見聞,遲啲轉工都有牙力」。同時,亦有網民反對,並認為如果要去亦應要舉家前往,「要睇埋你幾耐返到香港一次,細路唔見爸爸太耐好慘」、「單身寡佬就一定去試吓,結左婚就...年紀唔細就...」、「除非老婆仔女一齊去,唔係既stay喺香港好啲,聚少離多唔係個個家庭得」。亦有人諷刺地稱:「冇問題,你去到果面都可以生小朋友」、「冇問題,你去到果面都可以娶老婆」、「唔驚『帽』事咪去囉」、「呢啲問老婆啦,問連燈仔把X咩」。

樓主其後留言表示,自己未曾去過越南,「老實講,我呢一刻的確唔想去多(只係怕蘇州過後),但而家香港我都買唔起樓」;但如要舉家移民,亦不會選擇越南,「我老婆都做野,人工低我少少,如果佢過埋去,佢好難搵工(我估)」。他又指出,今次決定影響重大,「我唔係唔捨得老婆,而係2個小朋友」;而在將此事放上網詢問網民前,他亦未曾向妻子提出,「啱啱同老婆提咗,佢好大反應,話就(算)辭職都唔會俾我去。」

有網民看過樓主留言,不禁表示:「睇你講到同老婆關係麻麻咁,真係隨時返嚟無咗頭家都唔出奇!」、「佢連屋企人嗰關都過唔到,俾個皇帝佢做都冇用。」

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow