【見工奇遇記】自以為「皇親國戚」拉關係?HR嬲爆︰面試不停提老細

【見工奇遇記】自以為「皇親國戚」拉關係?HR嬲爆︰面試不停提老細
職場上,不少人都會利用人際關係達到個人的目的,正所謂「識人好過識字」,假如你只顧拼命工作,不懂做人處事同樣阻礙你的升職步伐。識得人多當然好,但假若連見工面試,你都開口埋口提著「識呢個」、「識嗰個」,又或以為自己是「皇親國戚」,任何人都要忌你三分,不好意思,你有可能早已在見工階段被淘汰了。

最近,有自稱是做HR的讀者阿詩分享在請人時的古怪經驗,有位外貌、學歷和工作經驗都不錯的求職者,在面試過程中不停提自己識老闆,又自吹自擂,自以為自己可以「走後門」取得經理一位,最終阿詩卻因為該名求職者一句說話,決意面試第一Round已將他淘汰出局,究竟該名求職者犯下哪一個面試禁忌,連識老闆都無情講?

按圖了解求職者被淘汰的原因︰
HR分享︰「做咗6年HR,其實見過好多唔同類型嘅Candidate,有自戀狂,有吹水唔抹嘴,有直程唔出聲嘅。其實做得呢行,預咗要同唔同類型嘅人接觸,所以做得耐都慣㗎啦。不過,有時遇到啲態度極衰嘅人,個心都會忍唔到無名火起,好似之前遇過嘅一個男人咁…

 嗰個人35歲左右,當時佢話未結婚生仔,咁多年都單身一人,我都覺得有啲怪,因為佢個樣真係唔差。 不過面試見完佢之後,我就明點解佢一直都單身… 事緣呢個男人嚟見經理,起初佢叫填Form嗰陣都無咩嘢,但一叫佢自我介紹就出事啦…呢個男人不停喺面試期間,提及自己之前喺某個活動上面,識到我公司個老闆,仲話佢哋好熟好啱傾。起初我都算,當佢吹噓下,點知之後差唔多每次佢開口,都可以講到老闆點點點…我中間有提過佢,不如著重講返佢自己嘅工作經驗啦,點知佢仲係唔識收,繼續不停講。去到差唔多最後,我問佢有冇咩問題想問,點知就出事啦。

第一個問題,佢問︰老闆喺唔喺公司呀?我可唔可以同佢打聲招呼。

第二個問題,佢問︰可唔可以同老闆講聲,我好有興趣入佢公司做。

第三個問題,無啦,我已經唔畀佢再問,直接話「有消息就會通知佢」。

我送走咗佢之後,真係嬲到爆!我叫佢嚟面試,唔係叫佢嚟吹噓自己同老闆有幾熟呀!最大問題係,佢只係喺一個Event入面見過老闆一次,係一次!佢就已經以為自己係皇親國戚,不停想用老闆嘅關係入嚟公司做嘢。你咁叻識老闆,你唔叫佢直接請你嘅?點解要經HR申請入嚟先?本身我見佢都幾好,諗住可以快快手請到個人返嚟,點知唔見好過見…

最後點?我梗係無請到佢啦,我仲專登去問咗老闆,識唔識個咁嘅人,點知我老闆話未聽過! 其實建議大家見工,唔好以為可以走後門,不如正正經經準備好面試啦。」

延伸閱讀︰【HR攻略】人事部每句說話都影響心情?9個令求職者失望的句子

HR最不想遇到的8種求職者
除了以上的所謂「皇親國戚」,以下有8種求職者,同樣是最令HR頭痛的類型。不想秒速被HR叮走,是時候改變自己了!

按圖了解更多︰

延伸閱讀︰【見工奇遇記】面試被HR問點解唔進修 打工仔︰咁又叫我見工

延伸閱讀︰【見工奇遇記】主管面試問古怪問題 下屬踢爆︰連HR都忍唔住笑

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【見工面試】公司請師傅睇求職者面相 男女有腮骨待遇大不同?

  • 【求職面試】呢3件事千祈唔好講大話!HR:用LinkedIn已經fact check到

  • 【職場熱話】一年轉一次工等於爛CV?網民:轉到工代表你勁

  • 【跳槽】5年3份工好不穩定? 微軟前HR:時代不同了現在看成就

  • 【見工面試】見工要填諮詢人 HR會幾時打畀佢?網民:未辭職咪好尷尬?

  • 【求職攻略】Amazon前HR分享最嚇人履歷 附超大自拍照:「除非你係Model,否則唔建議」

  • 【見工面試丨內附攻略】Interview完幾耐先收到Offer?究竟HR出Offer有冇時限?HR︰1星期、1個月、3個月都有

  • 【求職招聘】三更半夜send CV 會唔會影響面試機會?

  • 【見工面試】HR斥求職者失約無責任感 網民:公司唔請人都無通知!

  • 【見工面試】Interview遇到態度惡劣HR 係咪可以拍枱走人?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow