【行業辛酸】HR做情緒輔導員?打工仔︰無得WFH打嚟鬧我

【行業辛酸】HR做情緒輔導員?打工仔︰無得WFH打嚟鬧我

新冠肺炎疫情在本港再次失控,單日有數十人確診,當中更有不少個案的感染源頭不明,令市民人心惶惶。確診個案大規模增加,政府已宣布公務員採取彈性上班安排,亦有私人機構重啟在家工作 (Work From Home)模式,惟有些公司依然「佛系抗疫」,令打工仔非常不滿。讀者Mary (化名)透露,第四波疫情爆發後,該公司決定不如以往,決定所有員工都要暫時繼續在辦公室工作,而有員工疑不滿公司的安排,打電話向HR發脾氣,令Mary嬲爆爆「打嚟鬧我做乜?」

延伸閱讀︰【HR攻略】居然請最差求職者?盤點5個老闆請人奇怪準則

讀者Mary︰HR做埋情緒輔導員
Mary現職人力資源部門,公司上下人數約30人,為規模較小的私人機構,平常除了處理招聘、培訓等工作,其實很多時已被當行政部看待,但今次新冠肺炎爆發第四波疫情,更令Mary苦不堪言。「啲人 (員工)日日打嚟問,老細會唔會決定Work From Home,我哋都要等老細OK先得架,同佢哋講未有安排就鬧我,關我咩事呀?你估我唔驚中招架咩…」

Mary指同事已經不是第一次對HR部門態度差,「佢哋成日覺得我哋無嘢做,其實大家負責嘅範圍唔同,點解覺得我哋日日淨係等Interview同請人呢?」不過Mary話被覺得「懶懶閒,無嘢做」,總好比當做其他部門,經常處理不是工作範圍的事,例如︰

延伸閱讀︰【兩性關係】同HR女友拍拖好著數?成熟有主見仲好細心?

延伸閱讀︰【行業秘聞】邊個部門被公認最廢?即睇網民對HR誤解

⏩⏩  大把兼職、散工、前線好工等緊你!即用「搵工快」WhatsApp 搵工  ⏪⏪

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【在家工作】64%打工仔︰WFH致健康問題 有人覺得似「坐監」?

  • 【人力資源】8大HR職位將被自動化取替 要留低首要學識點WFH?

  • 【職場文化】全球第一個國家官方測試4天工作周!不准降低員工薪金 仲有補貼?

  • 【在家工作】疫情下老闆反對WFH!40人逼爆房間開會 打工仔︰好自私好離地

  • 【在家工作】WFH未必好?辦公室很重要的15個原因

  • 【絕世好老闆】遊戲公司老闆讓員工放假一天 原因居然同呢隻Game有關?

  • 【行業辛酸】同事確診!老細堅持返公司 打工仔︰返工百毒不侵

  • 【4天工作】有公司每星期返4日工 員工獲金額薪金?

  • 【第四波疫情】政府將再出「狠招」 HR︰WFH與否要睇幾件事

  • 【在家工作】網民討論WFH應減薪!打工仔︰有返工冇收工 加3倍人工先啱

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow