【職場文化】老細係庹縮王!請員工飲嘢要飲一半、食嘢不停夾人哋啲餸⋯

【職場文化】老細係庹縮王!請員工飲嘢要飲一半、食嘢不停夾人哋啲餸⋯

一個好的上司或好的老細有甚麼特質?作為員工的很簡單,只要慷慨請大家食飯,就是其中一樣好上司或好老細的特質了。不過有些上司卻會裝大方,但實質很小器又孤寒,有時更會做出一些令人感尷尬的事⋯⋯

延伸閲讀:【職場熱話】WFH偷偷去送外賣 點知發現送上同事屋企!

讀者Sabrina(化名)投稿,指自己遇到過一位上司真的非常庹縮,由文具到飲飲食食都與下屬計到足,好聽是節儉,但有時做出來就有點使人側目,感到不舒服⋯⋯有網民更坦言,有時見到如此情況,真的寧願上司不用請大家。她究竟遇上了甚麼事呢?

即睇事主分享及網民回應:(按圖了解)

 

事主:「最近轉咗工,上司每逢員工入職同散水都會請大家食飯,我先發覺呢啲叫做慷慨!我上一份工個老細真係庹縮王嚟!最記得佢試過請我飲咖啡,我飲唔晒,佢見到我淨返大約三分一,就問:『你唔飲啦?』然後就攞咗我飲淨嗰啲去飲⋯⋯

同埋每逢同佢食飯,大家都要食得特別快,因為怕佢會搶食!佢會話:『你唔食啦?』然後未等你答就已經夾你啲餸⋯⋯其實我真係覺得佢用過嘅筷子好污糟,但佢對個個都係咁,就算係異性同事嘅嘢飲嘢食,佢都照食!

仲有,佢嘅庹縮真係好極致!公司有得拎文具,我一入職會有兩本簿、幾支筆、膠紙、釘書機呢啲基本嘢,佢見我放晒喺枱面,就話:『你都用唔晒啦,我幫你拎啲!』然後就拎咗我一本簿、兩支筆同一卷膠紙⋯⋯你唔夠咪自己去問秘書拎,點解要搶個新人嘅文具呢?」

網民:「嘩,好似計得好盡!」

網民:「我有個朋友個老闆仲癲,本簿佢撕開一半就分畀我朋友!」

網民:「其實咁庹縮真係好樣衰,我寧願佢唔好請我食嘢好過,真係唔想見佢食我啲口水。」

網民:「佢真係好知慳識儉⋯⋯」

庹縮的極致
雖然節儉是美德,但節儉和庹縮就應該如何區分呢?事主指上司喜歡食和飲大家剩下的,確是有點不衛生,不過在環保的層面來說,其實沒有太大問題;只是,強夾別人的餸菜,就有點不禮貌⋯⋯

加上文具事件,就更見上司的庹縮。不過文具方面,事主其實不用太介懷,正如事主所說,文具歸公司所有,上司拿去了,自己再補領過便好。這些事不用動氣,當是看表演就可以了!

延伸閲讀:【職場熱話】WFH偷偷去送外賣 點知發現送上同事屋企!

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【醫護熱話】前線護士自白 見好多病人病死凍死 好多同事情緒病都要照返工⋯

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】拎錯上司糧單 發現人工只係多自己$500!你會覺得點?

  • 【職場熱話】辭咗職竟然要自己in下一手 公司HR可有可無?網民:求其in求其請囉!

  • 【職場熱話】次次食完飯個鋅盤就塞咗!HR落令禁止同事OOO!

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【公司加班】打工仔呻OT到12點連的士錢都冇得claim 網民反教訓事主⋯

  • 【職場文化】網民列舉「變態公司」特質:禁止員工有工作以外交流⋯

  • 【升職加薪】有幸升職想送禮畀女上司答謝 唔知送乜好?網民:會唔會犯法?

  • 【升職加薪】打工仔每年加幾多錢人工?網民:加得$500等於侮辱!

  • 【人力資源】5個未來10年HR將會面對的困難

  • 【職場文化】新同事驚訝冇welcome Lunch 打去HR投訴大家唔歡迎佢…

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow