【讀者投稿】因為手臂有紋身被炒 打工仔:老細話影響公司形象

【讀者投稿】因為手臂有紋身被炒 打工仔:老細話影響公司形象

有紋身就等於壞人?這個想法太古老了!

近日,CTgoodjobs接獲讀者Marco的投稿,他表示自己在設計公司擔任設計師兩年,平時大多在辦公室工作,甚少出街見客,但上星期公司老闆投訴,指Marco因為手上有紋身,會影響公司形象,因此要開除他,令Marco大呻︰「根本係Cut資源,搵藉口嚟炒我」,大感不滿!

延伸閱讀︰【讀者投稿】收到Offer拖足三個月都無工返 網民:寧願佢唔請我

Marco︰「我甚少見客,點破壞公司形象?」
Marco在該公司任職設計師兩年,期間過得一直安穩,而他亦自問是勤力的員工,他說︰「日日OT,其實我都無怨言,因為我明做呢行係忙係多嘢做,而且好多時都趕頭趕命,不過我真係無諗過公司咁突然炒我,而且係用我有紋身呢個理由囉!」問起Marco被炒當日的過程,他依然很憤怒︰「雖然呢排個市唔好,但公司都一直都相安無事,點知啱啱Work From Home返嚟,就feel到開始有異樣啦。我做細公司,個Office有幾大啫,平時老細有幾多時間喺公司,個個員工都知,之前老細好少坐喺公司,上兩個星期開始突然日日返嚟,仲係咁仲啲大粒嘢 (高層)開會,次次見啲大佬開完會都好煩咁,不過我呢啲做細嘅,點敢問咁多呀。直到上星期,我大佬有日叫我入房。」

Marco續說︰「大佬同我講,話老細決定咗同我終止合約,原因係我手臂有個紋身,話我咁樣會影響公司形象,我當下真係呆咗…做咗兩年一直都無講我有咩形象問題,會唔會係突然之間話我個紋身唔OK,然後炒咗我呀?!」Marco當日情緒不冷靜,但為了不破壞跟上司和同事的關係,他決定自己離開,他說︰「講真呢行好細,我都唔想大家關係咁差,我咪當休息吓,出去搵過另一個機會囉,不過我真係好唔明,我甚少見客,點破壞公司形象?」

延伸閱讀︰【職場心聲】店舖日日播洗腦歌!連鎖店員工︰放過我啦!

公司財困 要節流就先向員工開刀
疫情對本港有幾大影響,單看失業率已經找到答案。Marco亦明白公司開除的目的︰「好明顯係想慳錢,之前老細又賴型咁唔申請咩保就業,我聽我大佬講,好似話唔想被其他人覺得公司唔掂喎,而家要炒人咪就核突。」Marco續稱,他現在積極搵工,因為還有大概三星期的通知期,希望可以趁這段時間找到新工作,重新開始。不過,問到他會否擔心前路時,他就話︰「無得驚咁多,有咩機會都要試架啦,好過咩都唔做,坐喺屋企無錢呀。」

延伸閱讀︰【讀者投稿】女朋友月薪4萬 男友:佢搵得多過我 但唔肯AA制

 

延伸閱讀︰【勞工法例】返工遲到被扣錢?《僱傭條例》︰只有9個情況扣糧先合法!

延伸閱讀︰【返工血淚史】未過試用都要一個月離職通知?老闆要求簽同意書

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow